Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Συνέντευξη με έναν (οποιονδήποτε) str8


Κρίνος: Πότε το κατάλαβες ότι είσαι από «εκείνα τα παιδιά»;

Str8: Νομίζω ότι το ήξερα από πάντα, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Είχα καταλάβει από πολύ νωρίς πόσο κανονικός είμαι.

Κρίνος: Στους γονείς σου το έχεις πει;

Str8: Δεν χρειάστηκε ποτέ, το είχαν καταλάβει νομίζω από όταν ήμουνα μικρός.

Κρίνος: Εννοείς ότι δε σε ρώτησαν ποτέ;

Str8: Όχι, ποτέ.

Κρίνος: Και πως ξέρεις ότι το ξέρουν;

Str8: Σίγουρα το έχουν καταλάβει. Άλλωστε δεν είναι κάτι που εγώ κρύβω. Δεν το έχω καταπιέσει. Ντύνομαι σαν str8, κάνω παρέα συνήθως με st8 άτομα, δεν είναι δύσκολο πιστεύω να το καταλάβει κανείς.

Κρίνος: Αλλά δεν το έχετε συζητήσει ποτέ ανοιχτά μεταξύ σας.

Str8: Όχι, δεν χρειάστηκε.

Κρίνος: Όταν ήσουν μικρός και έκανες παρέα με str8 και έκανες όλα αυτά τα str8 πράγματα οι γονείς σου πως αντιδρούσαν;

Str8: Δεν ασχολήθηκαν ποτέ ιδιαίτερα. Άλλωστε και οι ίδιοι είναι str8 όπως επίσης οι φίλοι τους, οι φίλοι των φίλων τους και τα λοιπά.

Κρίνος: Στο σχολείο αντιμετώπισες ποτέ κάποιο πρόβλημα με τον τρόπο που σου φέρονταν οι δάσκαλοι ή τα άλλα παιδιά;

Str8: Όχι, κανένα. Και στο σχολείο που πήγαινα τα περισσότερα παιδιά ήταν str8. Ακόμα κι αν δεν ήταν, δεν το έλεγαν εύκολα.

Κρίνος: Όταν τελείωσες το σχολείο, στο στρατό, στη δουλειά, στην προσωπική σου ζωή σε έκαναν ποτέ να αισθανθείς άσχημα, λόγω της σεξουαλικότητάς σου;

Str8: Όχι, κάθε άλλο. Το ότι ήμουνα str8 μάλλον έκανε τα πράγματα πιο εύκολα. Σπάνια θυμάμαι να χρειάστηκε μάλιστα να πω σε κάποιον ότι είμαι str8. Συνήθως αυτό το υπέθεταν για μένα και τα πράγματα έτσι ήταν πολύ εύκολα. Ίσως να είναι κάτι που φαίνεται, δεν ξέρω.

Κρίνος: Δεν είχες λοιπόν ποτέ την ανάγκη να βγεις και να πεις «είμαι str8»;

Str8: Όχι, ποτέ. Ίσως έχει να κάνει με την προσωπικότητά μου, δεν ξέρω. Δε βρίσκω κάποιο νόημα στο να βγαίνει δημόσια να πει κάτι τέτοιο.

Κρίνος: Για τα κινήματα των ομοφυλοφίλων τι έχεις να πεις που δηλώνουν δημόσια τη σεξουαλικότητά τους;

Str8: Τι να σου πω, δεν τους καταλαβαίνω.

Κρίνος: Πιστεύεις ότι υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη που να ξέρει να διαβάζει που θα διαβάσει αυτή σου τη συνέντευξη και δε θα σκεφτεί σοβαρά να αυτοκτονίσει από πλήξη;

Str8: Ε;


κατέβασε όλο το τεύχος εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου