Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Download Glory_Hopes_4 from here

ή γράψτε μας να σας στείλουμε τεύχος



Editorial
Λοιπόν, παιδιά μου, όπου υπάρχει τόσος σαματάς, κάτι καλό πρέπει να συμβαίνει. 
Αλλά τι είναι όλα αυτά που λένε εδώ; Αυτός ο άντρας εκεί κάτω είπε ότι πρέπει να βοηθάνε τις αδερφές και να κάνουμε χώρο να χορεύουνε στα πάρτι μας. Εμένα δεν μου έκανε ποτέ κανείς χώρο σε πάρτι, ούτε άνοιξαν για να περάσω. Και δεν είμαι αδερφή εγώ; Κοιτάξτε με! Κοιτάξτε το γένι μου! Έμεινα αξύριστος, κι ακούρευτος και άπλυτος όσο κανένας στρέιτ! Και δεν είμαι αδερφή εγώ; Μπορούσα να καπνίσω όσο ένας στρέιτ και να πιω ότι ένας στρέιτ -όταν έβρισκα να πιω- και να αντέξω το δακρυγόνο όσο ένας στρέιτ. Και δεν είμαι αδερφή εγώ; Καβαλάω μηχανάκι, μένω έξω στο βουνό, ψαρεύω, καθαρίζω τα ψάρια κι ανάβω φωτιά για να τα ψήσω. Και δεν είμαι αδερφή εγώ;
Και μετά λένε για αυτό το πράγμα στο κεφάλι. Πώς το λένε; [τραύμα] Ναι, πουλάκι μου, αυτό. Τι σχέση έχει αυτό το πράγμα με τα δικαιώματα της αδερφής; Αν το κρεβάτι μου χωράει έναν μόνο και το δικό σου έναν τέταρτο, δεν είναι κακία μεγάλη να μην μ’ αφήνεις να γεμίσω κι εγώ το κρεβατάκι μου;
Κι ύστερα, αυτός ο κοντούλης με τα μαύρα εκεί πέρα, λέει πως οι αδερφές δεν μπορούν να είναι σαν τους στρέιτ, γιατί ο Χριστός δεν ήταν αδερφή! Και τι έκανε ο Χριστός σου με τους δώδεκα Απόστολους; Ο στρέιτ δεν είχε καμιά σχέση με τον Χριστό, γαμώ το Χριστό σου.
Αν η πρώτη αδερφή που έφτιαξε ο Θεός είχε την δύναμη να πάρει όλο τον κόσμο ολομόναχη, αυτές εδώ οι αδερφές όλες μαζί θα καταφέρουν πάλι να τον στριμώξουν, κι αυτήν τη φορά θα του πετάξουν τα μάτια έξω. Και το μόνο που θέλουν τώρα είναι να κάτσουν να τον βολέψουν. Και οι στρέιτ καλά θα κάνουν να τις αφήσουν να τελειώσουν την δουλειά τους.
Σας είμαι πολύ υποχρεωμένος που με ακούσατε, και τώρα η αδερφή Γκλόρη Χόπη δεν έχει τίποτα άλλο να πει.

Glory Hopes
Έντυπη, μη-περιοδική έκδοση για τον πούτσο
Πάτρα, 2015
Τεύχος 4ο
Χωρίς αντίτιμο – δεκτή κάθε οικονομική ενίσχυση – αλλά δεν θα περιμένουμε και όρθιες.
Προτείνεται η ανάγνωσή του να γίνεται στην τουαλέτα και να αφήνεται εκεί για τους επόμενους. 

Κάθε τεύχος στήνεται και σελιδοποιείται κάθε φορά από μία περισσότερο ή λιγότερο αδερφή εξωτερικό συνεργάτη που βάζει και την προσωπική του αισθητική. Τους ευχαριστούμε όλους πάρα πολύ. 
Σε αυτό το τεύχος ευχαριστούμε τον Άρη και τον D.  

Επικοινωνία:

gloryhopes.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου