Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Οικογενειακή υπόθεση II


(συνέχεια από το προηγούμενο τεύχος)

Ο αδερφός μου ήταν 4 χρόνια μεγαλύτερος. Γλυκούλη θα τον έλεγες, με μικρή κοιλίτσα και χοντρά τριχωτά μπούτια. Με αυτόν σταμάτησαν να ασχολούνται οι άντρες στην οικογένεια όταν εγώ έφτασα σε ηλικία να μπορούν να ασχοληθούν με μένα. Και τότε αυτός αφέθηκε σχετικά σε ησυχία και άρχισε να ασχολείται με τα κορίτσια και ειδικότερα με την Καιτούλα, μια αδιάφορη ξανθιά.
Ο αδερφός μου ήξερε καλά τη θέση μου στην ιεραρχία της οικογένειας και τη δυνατότητά του να κάνει πάνω μου ότι θέλει. Αυτός βέβαια ήθελε πιο πολύ ένα κορίτσι, αλλά από κορίτσια δεν είχε ιδέα.
Ένα βράδυ ήταν μαζεμένοι με άλλους δύο φίλους του στο σπίτι και μιλάγανε για γκόμενες. Εγώ κρυφάκουγα από το δωμάτιό μου να λένε για το πως οι γκόμενες γουστάρουν φιλιά, κι ότι γουστάρουν τη γλώσσα αλλά όχι από την αρχή και όχι πολύ βαθιά, κτλ. Όταν άκουσαν ότι ο αδερφός μου δεν έχει ξαναφιλήσει άρχισαν να τον κράζουν και να λένε ότι αν δεν ξέρει να φιλάει, η Καίτη θα τον στείλει. Κι έτσι αρχίσανε τις οδηγίες: πως να πλένει τα δόντια του, ποια τσίχλα να μασήσει και πότε να την πετάξει, που να έχει τα χέρια του όταν φιλάει, πότε να κλείνει τα μάτια του. Αλλά όταν ήρθε το θέμα στις πρακτικές οδηγίες για το ίδιο το φιλί, τα λόγια δεν αρκούσαν για να καταλάβει ο αδερφός μου τι εννοούν. Έτσι αποφάσισε να με φωνάξει.
Με έβαλε να κάτσω ανάμεσά σε αυτόν και σε έναν φίλο του.  Μου είπε ότι με χρειάζεται για να κάνει πρόβα στα φιλιά για να μη γίνει ρεζίλι στη Καίτη. Σε κανέναν από τους φίλους του δεν έκανε αυτό καμία εντύπωση, ίσως κι αυτοί κάπως έτσι να έμαθαν να φιλούν, κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Εγώ δεν μπορούσα να αρνηθώ τις απαιτήσεις του αδερφού μου. Έτσι άρχισε έκατσα μαζί τους. Οι φίλοι έδιναν τις οδηγίες και ο αδερφός μου τις ακολουθούσε, πάνω μου.
Έβαλε το χέρι του στο λαιμό μου, άρχισε να με χαϊδεύει μέχρι το αφτί και κάποια στιγμή γύρισε το πρόσωπό μου, με κοίταξε πρώτα στα μάτια και μετά στο στόμα. Με πλησίασε και ακούμπησε τα χείλη του στα δικά μου. Άρχισε να με φιλάει και να αισθάνομαι την αξυρισιά του στα μάγουλά μου. Ξαφνικά έβγαλε τη γλώσσα του και την έσπρωξε στο στόμα μου.
Τότε τον έκοψε ο ένας κολλητός του, λέγοντάς του ότι βιάζεται. Ότι πιο αργά πρέπει να γίνει αυτό με τη γλώσσα και για να του δείξει τι εννοεί έπιασε το κεφάλι μου με τα δυο του χέρια και άρχισε να με φιλάει, ρουφώντας τα χείλη μου, πρώτα το ένα, μετά το άλλο, να φιλάει την άκρη του στόματός μου, να γλύφει το στόμα μου και το χνούδι που είχα για μουστάκι, να χαϊδεύει με τον αντίχειρά του το κάτω χείλος μου, ανοίγοντας έτσι το στόμα για να βάλει την άκρη της γλώσσας του σιγά σιγά μέσα στα στόμα μου, γλείφοντας τα δόντια μου, να βγαίνει σχετικά γρήγορα, και να ξαναμπαίνει όλο και πιο βαθιά στο στόμα μου.
Τότε ο αδερφός μου τον τράβηξε και λέγοντας ότι κατάλαβε κι επανέλαβε τις ίδιες κινήσεις της γλώσσας του μέχρι που τελικά, μετά από κάμποσα λεπτά βρέθηκε ολόκληρη μέσα στο στόμα μου.
Ενώ εκείνος με φιλούσε μουγκρίζοντας, ο τρίτος φίλος είπε ότι τα κορίτσια γουστάρουν και τα φιλία στο πρόσωπο και τον λαιμό και για τους δείξει τι εννοεί τράβηξε τον αδερφό μου και με έβαλε να κάτσω στα πόδια του και άρχισε να γλύφει το λαιμό μου, να ρουφάει το λοβό του αφτιού μου, να βάζει τη γλώσσα του μέσα στο αφτί μου, να δίνει μικρά φιλιά στο στόμα μου, στα μάγουλα, στα μάτια μου, στο μέτωπο, να γυρνάει το κεφάλι μου φιλώντας και δαγκώνοντας λίγο τον αυχένα μου, χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου. Όταν έφτασε να βάλει κι αυτός τη γλώσσα του μέσα στο στόμα μου, χάιδευε το πίσω μέρος του κεφαλιού μου ενώ με το άλλο του χέρι περασμένος γύρω από τη μέση μου, με πίεζε όλο και πιο πολύ να πιέσω τον καυλωμένου πούτσο του που ήταν πια εντελώς εμφανής μέσα από τη φόρμα του.
Τότε ο αδερφός μου τους υπενθύμισε ότι ήμουν δικός του, ότι είχαν κι αυτοί αδέρφια αν θέλουν, κι ότι αυτός είναι που πρέπει να κάνει εξάσκηση, καλώντας με να κάτσω πάλι δίπλα του για να δοκιμάσει από την αρχή όλα αυτά που είχε μόλις δει να μου κάνουν οι φίλοι του. Σκούπισε τα σάλια των φίλων του που είχαν γεμίσει το πρόσωπό μου, έφτιαξε κάπως τα μαλλιά μου και άρχισε τα φιλιά, τα γλειψίματα και τα γλωσσόφιλα, ακολουθώντας τις οδηγίες των άλλων που έτριβαν τα πουλιά τους μέσα από τις φόρμες τους.
Κάποια στιγμή τελείωσε αυτή η άσκηση και ξεκίνησε η δεύτερη που του έβαλαν οι φίλοι του που αφορούσε το φιλί και το χαμούρεμα στο σινεμά. Με έβαλαν πάλι να κάτσω ανάμεσα στους δύο και άρχισαν να με χαϊδεύουν. Αρχικά έβαλαν το ένα χέρι από πίσω μου στο ύψος της μέσης, σπρώχνοντάς με μια στην αγκαλιά του ενός και μια στον άλλον, ανάλογα ποιος έκανε τον δάσκαλο. Με το άλλο χέρι χάιδευαν το πόδι μου, όλο και πιο ψηλά και όλο και πιο κοντά στο εσωτερικό των ποδιών μου. Μετά το χέρι ανέβαινε, και χάιδευε την κοιλιά μου, πρώτα πάνω από την μπλούζα και στη συνέχεια από κάτω. Όταν το φιλί είχε φτάσει στο στάδιο που η γλώσσα ήταν εξολοκλήρου στο στόμα μου, το χέρι έτριβε το στήθος μου, και το κεφάλι μου πιεζόταν προς το μέρος αυτού που με φίλαγε, ενώ ο άλλος με έγλειφε στο λαιμό περιμένοντας τη σειρά του.
Η καύλα τους είχε φτάσει σε τέτοια ύψη που από ένα σημείο και πέρα δεν είχαν υπομονή να περιμένουν τη σειρά τους και βρέθηκα να έχω στο στόμα μου δύο γλώσσες, και δύο χέρια να με χουφτώνουν και να τρίβουν με πίεση το στήθος μου, ενώ ο τρίτος να δίνει οδηγίες τρίβοντας τον πούτσο του.
Η τελευταία οδηγία που θυμάμαι να έδωσε ήταν ότι «τώρα πιάνουμε το χέρι της, δηλαδή το δικό μου, και το οδηγούμε σιγά σιγά πάνω στον πούτσο μας και βλέπουμε αντιδράσεις: αν τον πιάσει τότε κι εμείς βάζουμε το χέρι μας ανάμεσα στα πόδια της και πιέζουμε». Ευτυχώς είχα δύο χέρια, τα οποία οδηγήθηκαν και έπιασαν τα καυλωμένα πουλιά των αγοριών που ήταν στον καναπέ και που είχαν τη γλώσσα τους στα στόμα μου και τα χέρια τους χάιδευαν το στήθος μου και τα μπούτια μου. Πιάνοντας και σφίγγοντας τις σκληρές ψωλές άκουσα ταυτόχρονα ένα λυγμό που γέμισε με σπέρμα τις φόρμες και ύγρανε τα χέρια μου, ενώ το στόμα μου έτρεχε από τα σάλια των παιδιών που είχαν ανακατευτεί με τα δικά μου. Αφού έχυσαν απλώθηκαν στον καναπέ ανακουφισμένοι, κι εγώ άρχιζα να σκουπίζω με το χέρι μου τα σάλια όταν είδα τον απέναντι να με κοιτάει στα μάτια με ένα περίεργο βλέμμα ενώ είχε τα χέρια του στο πούτσο του που τώρα έχει βγάλει έξω από τη φόρμα. Τον είδα να σηκώνεται, να με πλησιάζει, να πιάνει το κεφάλι μου και να χώνει τον πούτσο του βαθιά στο λαρύγγι μου χύνοντας αυτομάτως τα ζουμιά του και μουγκρίζοντας, αφήνοντας τους φίλους του να καμαρώνουν για το μέγεθος και την αποφασιστικότητά του.

Και που να σας πω πως έμαθε ο αδερφό μου κι οι φίλοι του να γδύνουν ένα κορίτσι, να ξεκουμπώνουν ένα σουτιέν, να γλείφουν και να γαμάνε.
(συνεχίζεται)

κατέβασε το τεύχος από εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου