Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Editorial

Δεν παραβλέπω ότι κάποιοι από εσάς διαβάζουν αυτό ύστερα από μεγάλες δοκιμασίες και βάσανα. Κάποιοι από εσάς έρχεστε μόλις από στενά κελιά. Κάποιοι από εσάς έχουν έρθει από περιοχές όπου η αναζήτησή σας για ελευθερία σας άφησε χτυπημένους από τις θύελλες της καταδίωξης και κλονισμένους από τους ανέμους της ετεροκανονιστικής βίας. Έχετε υπάρξει βετεράνοι των επιθυμητικών βασάνων. Συνεχίστε να απεργάζεστε την πίστη ότι τα αναίτια βάσανα είναι λυτρωτικά.

Γυρίστε πίσω στο Ζάππειο, γυρίστε πίσω στην Σάντα Φωφώ, γυρίστε πίσω στη παραλία, γυρίστε πίσω στη Λουιζιάνα, γυρίστε πίσω στις φτωχογειτονιές και στα γκέτο των πόλεών μας, γνωρίζοντας ότι με κάποιο τρόπο αυτή η κατάσταση μπορεί να αλλάξει και θα αλλάξει. Ας μην κυλιστούμε στην κοιλάδα της απόγνωσης.

Σας λέγω σήμερα, φίλοι μου, ότι παρά τις δυσκολίες και τις απογοητεύσεις της στιγμής, έχω ακόμη ένα όνειρο. Είναι ένα όνειρο γερά ριζωμένο στο υγρό όνειρο.

Έχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα αυτό το πάθος θα ξεσηκωθεί και θα ζήσει το αληθινό νόημα της πεποίθησής του: «Θεωρούμε αυτές τις αλήθειες αυταπόδεικτες: ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν δημιουργηθεί ίσοι απέναντι στο γαμήσι»

Έχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα στους κόκκινους λόφους της Γεωργίας οι γιοι των gay και οι γιοι των str8 θα μπορέσουν να ξαπλώσουν μαζί στο κρεβάτι της ακολασίας.

Έχω ένα όνειρο ότι τα τέσσερα παιδιά μου μια ημέρα θα ζήσουν εκεί όπου δεν θα κριθούν από το φύλο και τη σεξουαλικότητά τους αλλά από το περιεχόμενο του χαρακτήρα τους.

Έχω ένα όνειρο σήμερα.

Έχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα κάθε κοιλάδα θα υψωθεί, κάθε λόφος και βουνό θα χαμηλώσει, οι ομαλοί τόποι θα γίνουν ανώμαλοι και οι ευθείς τόποι θα στραβώσουν και η δόξα (glory) του θηρίου θα αποκαλυφθεί μέσα από μία τρύπα (hole) και όλη η σάρκα μαζί θα την αναγνωρίσει..

Glory Hopes

Έντυπη, μη-περιοδική έκδοση για τον πούτσο

Πάτρα, 2011

Χωρίς αντίτιμο – δεκτή κάθε οικονομική ενίσχυση ακόμα και σε είδος

Επικοινωνία:

gloryhopes@gmail.com


κατέβασε όλο το τεύχος εδώ

1 σχόλιο:

  1. I'm honored to obtain a call from a friend as soon as he observed the important points shared on your site. Looking at your blog publication is a real excellent experience. Thanks again for taking into consideration readers at all like me, and I would like for you the best of success for a professional in this field.

    ΑπάντησηΔιαγραφή