Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

Γράμματα στην Πυθία


Ερ.
Τις προάλλες ήρθαν στο σπίτι μου κάτι εργάτες να μου φτιάξουν το μπάνιο. Ένας απ’ αυτούς με ρώτησε τι είναι αυτό που ακούω και εγώ του απάντησα ότι είναι το soundtrack από το Oldboy. Αυτός είπε ότι είναι πολύ ωραίο κι εγώ του έγραψα ένα cd και του το έδωσα και του είπα «σου έβαλα και το τελευταίο album της Bjork, έτσι επειδή είσαι γλυκούλης» και αυτός το πήρε και την άλλη μέρα που ήρθε ξανά για κάτι μερεμέτια με γάμησε. Τι σημαίνει τώρα αυτό;
Απ. Τίποτα βρε χαζούλη, απλά του άρεσε ο δίσκος της Bjork και ήθελε να σου το δείξει.

Ερ.
Γιατί όλοι οι gay άντρες είναι ωραίοι;
Απ. Γιατί το να είσαι gay άντρας είναι ωραίο πράμα!
Τώρα, θα μου πεις, μ΄ αυτή τη λογική οι μπάτσοι δε θα έπρεπε να είναι ωραίοι. Αλήθεια είναι αυτό. Οι μπάτσοι όμως δεν είναι ωραίοι, απλά φαίνονται ωραίοι. Ενώ οι gay άντρες είναι ωραίοι είτε φαίνονται ωραίοι είτε όχι.

Ερ.
Δε νομίζεις ότι οι gay κάνουν πολύ σεξ;
Απ.
Όχι, δε νομίζω. Ένας μέσος gay που σέβεται τον εαυτό του κάνει όσο σεξ χρειάζεται για μια ισορροπημένη σεξουαλικότητα. Ως γνωστόν το πρωινό είναι το πιο σημαντικό σεξ της ημέρας. Ένας gay πρέπει να τρώει το πρωί έναν γερό πούτσο για να τον κρατήσει. Το επόμενο πλήρες σεξ θα είναι ένα πιο ελαφρύ, κάπου προς το μεσημέρι για να μην του φέρει υπνηλία. Στο μεταξύ μπορεί και να τσιμπήσει κάτι στο πόδι, στο πάρκο, ή στις καμπίνες στο lunch break του, ή ακόμα και στο γραφείο - όλο και κανένας συνάδελφος θα έχει τις χαρές του και θα θέλει να κεράσει, μη φανούμε και ακατάδεχτοι. Πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας ότι είναι καλύτερα πολλά και μικρά σεξ μέσα στη μέρα κι όχι λίγα και μεγάλα. Τον απογευματινό καφέ θα μπορούσε να τον συνοδεύσει με ένα τσιμπούκι ενώ το βράδυ τι να κάνει κι αυτός, ή σινεμά θα πάει ή θα πάει να φάει κάνα πούτσο ή και τα δύο. Σύνολο λοιπόν πέντε σεξουαλικές συνευρέσεις την ημέρα που δεν είναι πολλές αλλά όσες ακριβώς χρειάζονται.
Άλλωστε το λέει και η λαϊκή σοφία: Πέντε πούτσες την ημέρα, srt8 κάνε μας τη χάρη

Τελευταία έχω μια περίεργη σχέση με μία κοπέλα. Περνάμε πολλές ώρες μαζί, μιλάμε συνέχεια, λέω μαζί της πράγματα που δε λέω με καμία άλλη, θέλω να τη βλέπω αλλά με κουράζει κι όλας, την αγαπάω και τη μισώ, μαλώνουμε, μου γκρινιάζει, μου ζηλεύει κι όλες τις μαλακίες που έχει κάθε κανονική σχέση. Έχω σχέση μαζί της; Μήπως είμαι κι ερωτευμένος;
Απ: Μην ανησυχείς αδερφή μου. Οι αδερφές ερωτεύονται αγόρια κι εσύ είσαι αδερφή. Μπορεί να σε έχει βαρέσει η αγαμία στο κεφάλι, αλλά αυτό δε σε κάνει λιγότερο αδερφή. Κάτι άλλα περίεργα που αδερφές τα φτιάχνουν με κοπέλες και str8 με λεσβίες και άλλα ανώμαλα σενάρια είναι πράγματα που λένε τα βιβλία και ως γνωστών τα βιβλία, όπως και ταινίες, μιλούν για πράγματα που δεν υπάρχουν στ’ αλήθεια. Το «είναι βγαλμένα απ΄ τη ζωή» είναι διαφημιστική προπαγάνδα για να πουλάνε.  Άλλωστε αν τα βιβλία και οι ταινίες δεν ήταν ίδια δε θα υπήρχε η στερεοτυπική συνομιλία: «τι θα κάνεις το βράδυ;» «δεν ξέρω ακόμα, ή θα διαβάσω κανένα βιβλίο ή θα δω καμιά ταινία». 

Ερ. Πυθία μου πόσες φορές ερωτεύεται κανείς στη διάρκεια της ζωής του;
Πυθία: Άντε πάλι....


Ερ. Πυθία μου εσύ που τα ξέρεις όλα, θέλω να μου πεις κάτι. Έχω ένα φίλο, που νομίζω ότι είναι gay. Είμαι σίγουρος δηλαδή. Υπάρχει περίπτωση να είναι gay και μην το ξέρει;
Απ.
Καταρχήν δεν απαντάω σε ερωτήσεις των str8, και αυτή είναι σίγουρα μια τέτοια. Άκου «είναι gay αλλά δεν το ξέρει!»
Gay είναι να το ξέρει.
Gay είναι αυτός που κάνει ερωτικές σχέσεις με άτομα του ίδιου φύλου. Αυτός είναι ο ορισμός. Το «είναι gay αλλά δεν το ξέρει» είναι μια ομοφοβική και βασικά ετεροκανονιστική ηλίθια έκφραση από αυτές που μας έχουν συνηθίσει οι str8. Είναι ετεροκανονιστικό καταρχήν να ισχυρίζεσαι ότι ξέρεις κάτι για κάποιον που «ούτε ο ίδιος δεν το ξέρει». Διότι ισχυριζόμενος αυτό, εσύ εμφανίζεσαι να γνωρίζεις πως είναι να είσαι gay, άρα έχεις την κανονική εικόνα του gay και την φοράς σε κάποιον. Και είναι και ομοφοβική γιατί είναι σαν να υπάρχει, ή να έπρεπε να υπάρχει, ένας τύπος ομοφυλόφιλου, με το οποίο (θα έπρεπε) όλοι (να) συμβαδίζουμε, δηλαδή ένας στερεοτυπικός ομοφυλόφιλος που έχει πλάσει ποιος ακριβώς; η τηλεόραση και η λοιπή ομοφοβική ηγεμονική συνθήκη; Οι εκφράσεις αυτές συνήθως κατευθύνονται σε άτομα «θηλυπρεπή», σε αυτούς δηλαδή που «του φαίνεται»[1]. Εδώ έχουμε επίσης μια κλασική περίπτωση όπου η ταυτότητα φύλου μπερδεύεται με τη σεξουαλική συμπεριφορά. Ο συλλογισμός, μάλλον ο παραλογισμός, πάει κάπως έτσι: είναι άντρας (φύλο), αλλά όχι και πολύ άντρας (κανονικότητα του φύλου), είναι θηλυπρεπής (χαρακτηριστικό που αποδίδεται στο δεύτερο και τελευταίο φύλο – άλλα δεν υπάρχουν), άρα είναι παθητικός (χαρακτηριστικό σεξουαλικότητας που ‘κανονικά’ ανήκει στο θηλυκό φύλο), άρα είναι ομοφυλόφιλος (σεξουαλικότητα). Δε θα πω γιατί είναι ηλίθια, νομίζω ότι το καταλαβαίνεις και μόνος σου, ηλίθιε.
Και κάτι ακόμα, η μόνη περίπτωση να είσαι και να μην το ξέρεις, είναι να είσαι str8. Γιατί δεν γνωρίζεις ότι είσαι μία κατηγορία κι εσύ, ίσως ελαφρώς πιο πλειοψηφική, αν και γι’ αυτό έχω τις αμφιβολίες μου (βλ. Επίσης τη Συνέντευξη με έναν str8, τεύχος 2 και θα καταλάβεις)

Ερ.
Μα καλά, αφού είναι δεδομένο: βγαίνεις έξω, σε μπαρ, club, κτλ. με μοναδικό σκοπό να βρεις γκόμενο, διακοπές πας για να βρεις...γκόμενο διακοπών, σπουδάζεις για να γαμιέσαι με φοιτητές, και πολιτική κάνεις μπας και γαμήσεις κανέναν πολιτικοποιημένο, απορώ: οι str8, τι κάνουν στο γυμναστήριο αφού δεν γκομενίζουν και δεν γαμιούνται στα αποδυτήρια; Δε βαριούνται;

Απ.
Πρώτον, δεν υπάρχουν str8. Και αν υπάρχουν, δεν μας απασχολεί τι κάνουν.
Δεύτερον, δεν υπάρχουν str8 στα γυμναστήρια.
Και τρίτον, το να είσαι str8 σημαίνει ότι έχεις μάθει από τότε που γεννήθηκες, ότι η ζωή ολόκληρη είναι βαρετή, όχι μόνο το γυμναστήριο. Αφού το είπαμε, μόνο όταν είσαι αδερφή η ζωή είναι γαμάτη!



Για να επισπεύσετε την εκσπερμάτιση απομνημονεύστε τις παρακάτω ιδανικές απαντήσεις σε ερωτήσεις που είναι πολύ πιθανό να δεχθείτε με τη συγκεκριμένη σειρά.
Ερ: Πότε σε γάμησαν πρώτη φορά;
Απ: στα 13
Ερ: Συγγενής ή γείτονας;
Απ: Συγγενής
Ερ: Αδερφός ή θείος;
Απ: Θείος
Ερ: Σπίτι σου ή σπίτι του;
Απ: Σπίτι του
Ερ: Και η θεία;
Απ: Στην εκκλησία


[1] Βλ. Τεύχος 2, «Είσαι και φαίνεσθαι»


κατέβασε το τεύχος από εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου