Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Πορνογράφημα

Το ντεπόζιτό μου ήταν σχεδόν άδειο και έπρεπε επειγόντως να σταματήσω για να φουλάρω. 'Ένα ανοιχτό βενζινάδικο εμφανίστηκε μπροστά μου ακριβώς δίπλα στην εθνική οδό. Χωρίς δεύτερη σκέψη, έστριψα, σταμάτησα δίπλα από τις αντλίες και βγήκα από το αμάξι. Την ίδια στιγμή ήρθε από το μαγαζί και ο τύπος που θα με εξυπηρετούσε. Ήταν ένας τύπος γύρω στα 35-40, καστανόξανθος με μέτριο ύψος. Τα κοντά του μαλλιά θα ήθελαν μάλλον λίγο κούρεμα αφού κάμποσες τούφες κάλυπταν πια ολόκληρο το σβέρκο του. Φοράει μάλλινη μπλούζα, όσο στενή χρειάζεται για να διαγράφει το στήθος του και η σφιχτή του κοιλιά. Χαμηλά, πάνω από τη ζώνη του, η μπλούζα έχει λεκέδες από γράσο, που απ' ότι φαίνεται τη χρησιμοποιεί για να σκουπίζεται. Το στρατιωτικό του παντελόνι είναι επίσης γεμάτο γράσο πάνω από τις τσέπες και στη μέση του σχηματίζεται ένα μεγάλο φούσκωμα, ακριβώς στη θέση του πούτσου του. Δεν μπορώ να ξέρω πόσο καιρό έχει να γαμήσει, αλλά αυτός ο πούτσος δηλώνει ξεκάθαρα ότι καταπιέζεται εκεί μέσα, μέσα στο σφιχτό σώβρακο και το παντελόνι του και πως θέλει να βγει αμέσως έξω και να γαμήσει ότι βρεθεί μπροστά του. Με τα χοντρά του χέρια, παίρνει την αντλία και τη βάζει μέσα στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου. Το πίσω μέρος της αντλίας ακουμπάει στο πούτσο του και η εικόνα της αντλίας ως προέκτασή του είναι απλά απίστευτη. Δεν μπορώ να πάρω τα ματιά μου από πάνω από το φούσκωμα στο παντελόνι του και φυσικά αυτός το καταλαβαίνει. Χωρίς να χάσει χρόνο, αλλάζει θέση και ακουμπάει με τον κώλο του στο αμάξι. Με το ένα χέρι στηρίζει την αντλία και με το άλλο πιάνει τον πούτσο του σαν να του ζητάει να προετοιμαστεί γιατί θα έχει δουλειά. Ούτε και εγώ έχασα χρόνο. Γονάτισα μπροστά του και του έλυσα τη ζώνη και τα πρώτα κουμπιά του παντελονιού του. Το κατέβασα μέχρι τα γόνατα ελευθερώνοντας κάπως τη σφιχτή του κοιλιά, που έκανε ένα υπόστεγο πάνω από τις πρώτες πουτσότριχες που εμφανίστηκαν πάνω από το λάστιχο του εσωρούχου. Όπως το φανταζόμουν, ο πούτσος του ήταν σε θέση ετοιμότητας, πιέζοντας το βρακί του που δεν του επέτρεπε να τιναχτεί έξω, μέχρι να εμφανιστώ εγώ και να το απελευθερώσω. Έπιασα λίγο αυτή τη χοντρή ψωλή μέσα από το άσπρο σλιπάκι του. Ήταν ακόμα σχετικά χαλαρή αλλά φαινόταν ότι άμεσα θα διαστέλλονταν απειλητικά. Αυτό δεν ήθελα να το χάσω - ήθελα να γίνει στο στόμα μου. Έτσι, κατέβασα γρήγορα το σλιπάκι του και το έβαλα ολόκληρο στο στόμα μου, γιατί σε λίγο δε θα μπορούσε με τίποτα να χωρέσει. Ο τύπος έβγαλε έναν αναστεναγμό καθώς χούφτωσα τα αρχίδια του, ενώ το πουλί του πολύ γρήγορα διογκώθηκε και έφτασε στο βάθος του λαιμού μου. Μύριζε μια ανεπαίσθητη πουτσίλα, ενώ μπορώ να πω ότι πίκρισε λίγο όταν το πετσάκι τραβήχτηκε πίσω και αποκάλυψε ολόκληρο το κεφαλάκι του. Έχοντας ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του πούτσου στο στόμα μου δεν μετακίνησα το κεφάλι μου μέχρι που αισθάνθηκα να με πιάνει από τα μαλλιά και να με σπρώχνει μέσα έξω, γαμώντας μου το στόμα. Δεν ξέρω πόσο καιρό είχε να γαμήσει αλλά πολύ σύντομα τράβηξε τον πούτσο του έξω από το στόμα μου, τον έπιασε με το χέρι του πιέζοντάς τον και άρχισε να εκτοξεύει ζεστά κομμάτια σπέρματος πάνω στο πρόσωπό μου, δίπλα και μέσα στο στόμα μου, ενώ ο τύπος αγκομαχούσε από καύλα. Ήμουν ακόμα καθισμένος στα γόνατα που είχαν πληγωθεί από τα χαλίκια. Προσπαθούσα να γλείψω όσο μπορούσα τα χύσια από το πρόσωπό μου αλλά η γλώσσα μου δεν έφτανε και έτσι σήκωσα το χέρι μου για να σκουπιστώ. Τότε ο τύπος με σταμάτησε κρατώντας μου σφιχτά το χέρι. Με το άλλο του χέρι έπιασε ένα στουπί που ήταν αφημένο πάνω στην αντλία και με αυτό καθάρισε με μικρές και σταθερές κινήσεις την περιοχή γύρω από το στόμα μου, που είχε αρχίσει πια να στάζει από τα χύσια του. Το στουπί ήταν μαλακό και μύριζε βενζίνη. Αφού τελείωσε, μου έβαλε το στουπί στο χέρι και ανέβασε το παντελόνι του. Εγώ παρακολουθούσα σιωπηλός την τελετή απόκρυψης της ψωλής του, πρώτα στο εσώρουχο, το οποίο τη στέγνωσε από τα σάλια μου και τις τελευταίες σταγόνες σπέρματος που έτρεχαν ακόμα και αμέσως μετά στο παντελόνι, με τα κουμπιά του να κλείνουν ένα ένα από κάτω προς τα πάνω. Ακολούθησε η ζώνη, που επανέφερε στη θέση της την κοιλιά του και τέλος το λάστιχο της μάλλινης μπλούζας που την κάλυψε, φτάνοντας μέχρι ακριβώς το σημείο στο οποίο αρχίζουν οι πουτσότριχες, δύο επίπεδα υφάσματος πιο κάτω. Τότε πήρε ξανά το στουπί από τα χέρια μου και καθάρισε τα σάλια και τα σπέρματα από τη βέρα του. Ε, τότε έχυσα κι εγώ.

κατέβασε όλο το τεύχος εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου